torsdag den 2. maj 2013

Dekorationstræ

Dette projekt er egentlig undervejs, og det ideelle mål er et vintertræ i miniformat. Oprindeligt var min tanke med træet at det kunne bruges til bordpynt til fx jul - spraymalet hvidt og med julepynt i miniformat og pangfarve.






Lige nu er troldegrenene dog ikke helt lig et nøgent vintertræ. Derfor skriver jeg også her på bloggen om projektet, for jeg modtager gerne bud på, hvordan det bliver 'rigtigt'.

Jeg har klippet en hel del troldegrene ud og sat sammen til en træstamme, som pt kun er holdt sammen af to elastikker. Der er flere grene at arbejde med, men byd gerne ind - skal jeg male grenene, mange flere grene i træet eller noget helt tredje?

Herfra er bolden givet op - også til at bruge troldegrenene i andre farver og evt. former ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar