mandag den 13. maj 2013

Rør til hæklenåle eller andet godt

Dette rør er gået fra at opbevare dejlig cognac til at holde styr på hæklenåle. Nogle vil kalde det for en nedtur, men det er prisen for ikke at blive smidt ud :-)









 
Brug
Rør
Almindelig hvid skolelim eller evt. tapetklister
Bogbinderlærred eller fx tapet eller lign.

Sådan gør du
Mål ud hvor meget lærred eller lign materiale, du skal bruge. Lim på med skolelim eller tapetklister, sørg for at presse det godt fast om røret. Lad det stå og tørre.




På billedet her har jeg et rødt rør fra tidligere, hvor der er strikkepinde i. Top og bund er det første jeg nogensinde har drejet i træ.




1 kommentar:

  1. Det er en god idé! Jeg har det altid dårligt med at smide "fed indpakning" ud, og jeg har før brugt en lille pose til mine hæklenåle.
    Måske kan man give det en gang lak el.lign. for at det bliver mere slidstærkt? (Jeg har ikke prøvet det)

    SvarSlet